top of page

עירי בוערת פוליטית

ירושלים יודעת להתמודד עם גל המחאות מסוג אלה . תושבי הבירה לימודי כאב וניסיון, בעל כורם יש לומר מכירים את המציאות הזו כבר שנים ועל כן, יש ביכולתם לעבור גם את המשבר הזה כפי שעברו משברים דומים בעבר. העיר שלי מסוגלת להתגבר על כל קושי שהוצב בפנייך עיר עם אבנים עתיקות מסוגלת להתמודד עם הקצנה מכל הכיוונים והדתות. הפוליטיקאים יודעים לנצל את טוב ליבה של העיר שלי עד תום . השמאל חסר המעוף לא מסוגל לשפוט בצורה נאותה מי אשם בטרגדיה שפוקדת את העיר הזו כל שני וחמישי . הימין, צעקני וריק מכל תוכן מעשי- כולם כאיש אחד מלבים את היצרים בצורה הטובה ביותר אך ורק עבור עצמם .

אני שומע את כל מחרחרי המלחמה למיניהם מכל הכיוונים. קולם של אותם מחפשי הדם משני צידי המתרס מגיע אפילו עד לכאן, יוהנסבורג. שמעתי את דברי הבלע של ח"כ אורן חזן שמלהיט בעיקר את הרוחות מטעמים אינטרסים פוליטיים צרים שלו בלבד וגם השמאל לא בדיוק שוקט על שמריו בנושא הבערת השטח לשווא

ישראל זקוקה בעת הזו למנהיגות ואיפוק. ישראל לא זקוקה לאנשים בדמותו של ח"כ חזן חנין זועבי!. הציבור הירושלמי יודע להבדיל היטב בין אותם קולות המלחמה שבוקעים מגרונם של פוליטיקאים קטני קומה לבין הדאגה לאינטרסים לאומי של כולנו .

אני מניח, המשברים הנוכחים יפתרו וכולנו נשוב לחיות זה לצד זה. הערבים ממזרח ירושלים יישארו לנצח בבתיהם ואיש מהם לא יעזוב את ביתו רק בשל דבריו הנלעגים של ח"כ חזן וגם היהודים לא ינטשו את עירם בשל גחמותיה המטופשים של ח"כ זועבי . בסוף, מאחורי השחמט הפוליטי יישארו בני אדם . האב הפלסטיני ממזרח ירושלים יצא לפרנס את ילדיו. האב היהודי יצא להביא לחם לילדיו.

כולנו, כבני אברהם נשוב להתקוטט בעוד כמה חודשים על עוד משבר מלאכותי שיתפתח. לעת עתה, זה נראה הגורל של כולנו- יהודים וערבים אלא אם כן, ביבי ועבאס יפתיעו אותנו בקידום השלום שישים קץ למשחק חתול ועכבר דתי.


RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
No tags yet.
bottom of page